Контакти
Товариство з обмеженою відповідальністю «ААЗ Трейдінг-Автолюкс», місцезнаходження: 03039, м.Київ, вул. Голосіївська, 7, корпус 3; ідентифікаційний код 40784911.
Головна / Інформація /

Найчастіші питання

Більш детальну інформацію стосовно квитків, перевезення багажу можна отримати в представництвах або на сайті AUTOLUX

Де я можу купити квиток?

 Квиток можна придбати на сайті або в касах AUTOLUX (див. розділ «представництва»). 

Чи можна змінити дату відправлення?

Змінити дату виїзду на нову не пізніше, ніж за 24 години до вказаної в квитку старої дати та часу поїздки. Змінити дату поїздки можна в будь-якому агентстві, що продає квитки на рейси ECOLINES/AUTOLUX, а також на сайтах Ecolines , Autolux в розділі МІЙ КВИТОК. Якщо квиток придбано за акційну ціну, застосовуються умови цієї акції. 

Чи можна поміняти на квитку пункт відправлення / прибуття, місце в салоні автобуса?

Змінити місце відправлення/прибуття, місце в салоні автобуса у вже придбаному квитку можливо не пізніше, ніж за 24 години до часу відправлення автобуса, вказаного у Вашому квитку одразу. Зміни потрібно здійснити на сайті компанії в розділі "МІЙ КВИТОК" (через ЗМІНИТИ ДАТУ). Звертаємо Вашу увагу, що якщо вартість поїздки на момент зміни буде вищою за ту, що вказана у квитку, пасажиру буде запропоновано оплатити новий квиток. Якщо вартість поїздки на момент зміни буде нижчою, різниця не повертається. 

Як можна здати квиток, куплений на сайті https://v3.autolux.ua/, і як отримати за нього компенсацію?

Відмовитись від квитка, можна на сайті AUTOLUX у розділі – Мій квиток -  Компенсація за квиток (з урахуванням правил) перераховується на банківський рахунок, з якого була проведена оплата за квиток. Термін повернення коштів складає 15 банківських днів від моменту скасування поїздки. 

Чи може пасажир здійснити посадку в автобус, не маючи при собі роздрукованого квитка?

Так, посадка в автобус без роздрукованого квитка можлива, якщо пасажиру відомі номер квитка і захисний код, а також є в наявності документ, що засвідчує його особу та підтверджує наявні пільги. 

Чи можна відмовитися від поїздки?

Так, можливо відмовитися від поїздки до відправлення автобуса і отримати до повернення суму грошових коштів, рівну вартості проїзду за вирахуванням штрафних санкцій, встановлених Перевізником. Відмову від поїздки можливо зафіксувати: - в агенції, де купувався квиток ; - в представництві AUTOLUX; - на сайті  (розділ «Мій квиток»); - за допомогою послуги смс - робот (при наявності інформації у квитку). Якщо придбано акційний квиток, застосовуються умови цієї акції. 

Чи можна повернути невикористаний квиток? Яка сума повертається?

Повернення здійснюється лише агенцією, в якій купувався квиток при пред'явленні пасажиром документа, що посвідчує особу, квитка і касового чека про оплату. Повернення можна зробити тільки протягом 6 місяців з дня оформлення відмови. Повернення коштів по дублікату квитка неможливе. 

Для міжнародних перевезень при поверненні діють наступні правила: 
- повертається 70% від вартості поїздки, якщо квиток здається раніше, ніж за 24 години до відправлення; 
- повертається 50% від вартості поїздки, якщо квиток здається пізніше, ніж за 24 години до відправлення; 
- вартість поїздки не повертається, якщо квиток здається менш, ніж за 1,5 години до відправлення автобуса; 
- після відправлення автобуса з пункта відправлення, зазначеного у квитку, гроші за невикористану поїздку не повертаються. 

Для внутрішніх перевезень при поверненні діють наступні правила: 
- повертається 90% від вартості, якщо квиток здається раніше, ніж за 24 години до відправлення; - повертається 80% від вартості, якщо квиток здається пізніше, ніж за 24 години до відправлення, але не менше ніж за 2 години до відправлення;
- повертається 70% від вартості, якщо квиток здається пізніше, ніж за 2 години до відправлення, але не менше ніж за 10 хвилин до відправлення.

У разі повернення квитка пізніше ніж за 10 хвилин до відправлення автобуса, а також протягом трьох годин з моменту його відправлення, особі повертається 60% від вартості. У такому випадку, пасажир повинен зафіксувати на квитку час відмови від поїздки у представника Перевізника Перевізника та звернутися з письмовою заявою щодо повернення на електронну пошту: help@autolux.ua. Термін розгляду заяви складає 14 робочих днів. 

Компенсація за квиток, придбаний на сайтах Ecolines / Autolux або через мобільні додатки ECOLINES / AUTOLUX, перераховується на банківський рахунок, з якого була проведена оплата за квиток, до 15 робочих днів. У разі тривалих державних свят термін повернення компенсації може бути збільшений з незалежних від Перевізника причин. 

Для квитків, що реалізуються через сайти партнерів (BUSFOR, Infobus, Inbus та інші електронні системи) додатково діють Порядок та Правила Партнерів щодо реалізації, зміни дати та повернення квитків. . 

Скільки багажу можна взяти з собою?

Безкоштовно дозволяється перевозити: Ручну поклажу, з розмірами не більше ніж 45*35*20 см та вагою до 5 кг, яка повинна знаходитися в салоні автобуса у пасажира. Ручна поклажа розташовується під ногами або на багажній полиці. Заборонено розміщувати ручну поклажу в проході салону автобуса. На вибір: одну або дві одиниці багажу, при дотриманні наступних параметрів: - одна сумка розміром 50 * 50 * 80 см, вага до 30 кг; або - дві сумки розміром 65 * 30 * 45 см, кожна вагою до 30 кг; або Пасажирам - дітям: дитячий візок (тільки в складеному вигляді), за відсутності іншого багажу. Пасажирам - особам з інвалідністю: інвалідний візок (тільки у складеному вигляді), милиці. 

Що робити, якщо багаж перевищив допустимі розміри?

Додатковий багаж до двох одиниць на особу ( одна сумка розміром 50 * 50 * 80 см, вага до 30 кг або дві сумки розміром 65 * 30 * 45 см, кожна вагою до 30 кг) приймається до перевезення лише з письмового дозволу Перевізника, при наявності вільного місця в багажному відділенні автобуса за додаткову плату, встановлену Перевізником. Вільне місце визначається, беручи до уваги загальну кількість пасажирів в автобусі, об'єм багажного відділення, інші фактори Перевізник має право відмовити пасажиру в перевезенні додаткового багажу.

Чи можна автобусом передати посилку?

 Згідно з правилами багаж без пасажира до перевезення не приймається. 

Які послуги входять у вартість квитка?

У вартість квитка входить перевезення пасажира та його багажу від пункту відправлення до пункту прибуття, зазначеного у квитку. Під час рейсу перевізник може надавати додаткові послуги (відео, туалет, кондиціонер, пледи, і т.д.), наявність або відсутність яких залежать від напряму і тривалості рейсу. 

Що робити, якщо втратив (ла) квиток?

Втрачений квиток можливо відновити в тому агентстві, в котрому він був придбаний, відповідно до правил агентства, або в представництвах AUTOLUX безкоштовно Квитки з відкритою датою поїздки відновленню не підлягають. Відновлені квитки неможливо здати і отримати компенсацію за невикористану поїздку, також неможливо змінити дату виїзду. 

При покупці квитка клієнт не вказав ID. Як зарахувати ЕКО бонуси?

Еко-бонуси нараховуються тільки в момент купівлі квитка в агентстві або на сайті.  Іншим способом Еко-бонуси за куплений квиток додати неможливо. 

Чи можливо перевезти в автобусі тварин/птахів?

Згідно правил перевезення AUTOLUX,  перевозити тварин, птахів заборонено. 

Що робити, якщо кошти знялися, а квиток не прийшов на пошту?

Якщо Покупець не отримав своє Замовлення, йому необхідно звернутися на e-mail: help@autolux.ua з метою уточнення статусу Замовлення в найкоротший термін та надати квитанцію про оплату .